o såååråå!!

-o så skulle vi ha lite sex o sååråå...

Måndag- Måste nästan sätta en 8(av 11) på denna braiga dag=) den har vartit mysit:)
 
Först soft skola
sen lite brändboll
sen myste vi efter den på enebypizzeria med mina polerso såå
sen träna jag inte fotboll för det vart inställt:O ist såå cykla sara o jag till Maxi o åt glass o köpte skoor:)
sen satt vi ute på parkeringen o snacka skiiit:)
sen myste jag med familjen ända framtills mammajagtruls blir osams med pappa Lars o familjen splittras
så nu sitter jag här helt ensam på mitt rum själv alldeles lonely...

bra dag!

jag har också fått ganska så många pussar av min älsklings kille=) fast inte tillräckligt för mitt dagliga puss-behov!!!!!!!!=)

nu ska jag måla naglarna

nu kom jag ju på en super braiga saken som gjorde mig så glad också:) fast de kan ja inte säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback