Äcklig dag

grymt fittig dag!!  jag är svin sur på allt o alla äckliga människor som förstör

har lust att bara ligga o tjuta hela eftermiddagen ist för aaaaaaaalla cepesaker som måste göras.
Sjukt lätt irreterad jag är:S  igår börja jag nästan gråta för att smöret var så hårt så att det vart ett litet hål i mackan när jag skulle bre på smör, o på grund av det så matstejkade jag hela kvällen.

Jag skulel vilja gå i ide i 4 veckor o vakna upp lagom till studenten, så man slipper allt skit i skolan o överallt

All min lyckokänsel försvann igår o den kommer inte komma tillbaka förens på fredag(för hoppningsvis)

O Karin!! jag verkligen tror och hoppas på att du kommer få en sviin ful unge! bara så du vet! slyna

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Jag är inte nöjd med min vikt :/ Och så har jag lite mycket fläsk på vissa ställen som ska bort. T.ex låren! Har rätt mkt lovehandles också.. Och egentligen är de ju inte så mycket. Jag är fortfarande normalviktig när gått ned mina kg :P

Postat av: Elizabet

jag hade en skit dag igår också fyyy för dåliga dagar!

2007-04-19 @ 07:07:28
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Elizabet

jag hade en skit dag igår också fyyy för dåliga dagar!

2007-04-19 @ 07:08:17
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Elin

Ojoj.. det va hårda ord !'

men jusst nu holler jag med dig till 100 % fy fan vilken dålig dag, vill bara gå hem o sova...

2007-04-23 @ 19:20:14
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback