Biligt!!!

kulit att åka bil

Imorn ska jag på en biltur till skogen, med kim o anton, vi ska leka krig:(, jag vill egentligen inte det för jag tycker inte om att få ont, och det är därför vi åker dit:S  jäkla karlar som bestämmde att vi skulle köra paintboll på GoF :S  men jag ska ju iaf ha med mej en liten matsäck så ja har nått att se fram emot iaf:)
O så tycker ja ju om att åka bil så lite kul ska det bli:)


tänk om jag inte hette sandra, då kansek ja skulle heta josefin lr helen(?) o då kanske ja skulle vart brunhårig ist:O, vilken tur att ja heter sandra:) för ja tycker inte att ja passar lika bra i brunt som jag gör i de ja har nuu:)  om jag hette Karin så kansek inte jag skulle va kompis med dom jag är kompis med idag. för tänk om de va så då att ja hade blivit bästis med min (typ) granne som också hette Karin, då skulle vi ju kunnat heta karin tillsammans o ha jätte kul.
O tack o lov att ja inte heter Daniel för då kansek jag också hade tyckt att de är kul att mecka men bilar o att ha manchesterkavaj på palace:)
Nae:)  Sandra är nog ett ganska bra namn till mig faktist:)

(Så här hade jag säkert sett ut om jag hette Helen eller Karin)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle ha vart kompis med dig, även om du hade hetat Esbjörn. Då hade jag säkert vart kär i dig, eftersom att du säkert hade vart kille isf :O tur att du heter sandra, annars hade det vart incest

Postat av: Kiiiiiim

HAHA, fan va vi ska döda dig imorn då:D bästa du lägger dig i en grop nån stans, begraver dig i mossa o käkar blåbär:P
ses imorn sandyyyy,, pösss

2006-11-20 @ 23:20:35
Postat av: DANIEL

Jag undrar va det är för fel Daniel...liksom snyggare namn får man leta efter;P

2006-11-22 @ 14:06:37
Postat av: sandi

Daniel- Inget emot namnet Daniel, har tilloch med döpt min svarta fisk till Daniel:) men de va en viss person jag syfta på;)

2006-11-22 @ 18:01:25
Postat av: Honeydew

haha:D

2006-11-23 @ 21:00:31
URL: http://Honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback