mina(A)

Mitt i allt depp frågar älsklings johanna om ja vill komma och mysa med henne persii nessa, o malin=)
Det var bra kännde jag för det är sjuk trist att sitta hemma o deppa:/   vi pratade skit, skvaller, kärlek o myste o tittade på film och åt brända pop corne som malin gjorde:O
Nu kom ja nyss hem och ja känner mej lite gladare faktist=) man blir glad av att va med folk man älskar:)

Det var inte bara  brudarna som gjorde mej på bättre humör, på väg hem tänkte jag på annat faktist:) nått som man får pirr i magen om man tänker på=) fy vad ja älskar den här känslan!!!!!!!
tänker på nått som har sagts:$=) blev sjukt glad när du sat(A)


Nää som jag alltid brukar säga till mig sjÄlv när jag är nere, SLUTA DEPPA! BÖRJA STEPPA!...

Kommentarer
Postat av: sebastian

Är det du kan steppa eller säger du det bara?

Postat av: sandi

s: ahah nää det kan ja verkligen inte:P men det rimmar ju iaf:P fast det är iofs sjukt kul att låssas att man kan steppa:P

2006-12-22 @ 15:42:36
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback