Mamma<3

Jag är en riktig mammagris, jag lyssnar alltid på vad hon säger( hon har typ alltid rätt), o om ja nu inte lyssnat elelr gjort som mamma sa så blir det typ jämt så att man tänker sen efter  faan jag skulle ha lyssnat på mammlan.

Inatt hade ja en jätte otäck mardröm igen:( att mamma höll ner för ett stup o så under en sten som jag lyfte på låg OVE helt död o va bara en liten kissemissunge:S

Tycker synd om mamma som måste jobba idag, ahha men hon ville ändå föra sig lite fin inför dagen på sjukhuset och bad mej att fixa hennes hår=) hon blev gullig=)

Min mamma är ganska så känslig för saker, vilket jag tror dom flesta mammor är:P, men t.ex. om dom får ett fint paket o så börjar dom att tjuta om det va nått fint i eller personligt.
så är min mamma iaf, hon tjuter ganska ofta:P  o ja vet inte vfr jag är så konstig men ja kan verkligen inte se min mamma gråta utan att jag själv börjat tjuta:S ja nästan skäms
På julafton när mamma öppnar paketet som hon fick av pappa så va det en tavla eller kort eller va man ju säger på totte mej o mattis, o mamma börjar förstås att böla, o ja då som sitter brevid börjar också att stor tjuta:S liksom ja tjuter över ett kort med mej själv på:S ahah illa

vaarje år är det lika dant, mamma tjuter för sina paket o ja tjuter för att mamma tjuter...
om mamma gråter för att hon har det jobbit med nått så gråter ja
om mamma gråter för att nån av hennes jobbarkompisar( som jag aldrig har träffat elelr vet vilka de är) har blitt sjuka så gråter ja med:S

 nää nu ska ja fixa mitt hår iannan ja ska till PJ :)

baaaajbaj

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah illa att tjuta av att se ett kort på sig själv haha.. men sådär är ja me ja kan inte se mamma tjuta.. Men sorgligaste va ändå på rättegången när sara började gråta o så började anne gråta fast i publiken då o de va så sorgligt hon ville bara springa frma och trösta sitt barn men de gick inte... :S

Postat av: Skåne

Sandra du var med i min dröm i natt, du hade grönochröda snygga skor, glasögon med röda bågar och väldigt gröna ögon. Ser du ut så här ibland?

2007-01-01 @ 19:41:24
URL: http://svartaregndroppar.blogg.se
Postat av: Jenny

SÅ SANT! , de går inte att se sin mamma gråta utan att man själv gråter!

2007-01-02 @ 14:02:14
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: sandi

puuuh:) skönt att ja inte är ensam:P

2007-01-02 @ 16:05:09
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback