Ursula

Idag har vi haft vår Disney-redovisning i skolan och det gick jättebra. En grupp hade bakat lussekatter och bjöd på fika under deras redovisning. Jag tog en klunk julmust, lite måste man ju fuska i livet annars blir det så tråkigt. Igår hade jag min första fuskdag på 6 veckor vilket jag verkligen var förtjänt av. Får se på fredag när jag mäter och väger mig om det straffar mig eller ej.

Igår var mamma, pappa, Blöjab, Totte och Sanna här hos oss på adventsfika. Det var jättemysigt, jag drack lite glögg och åt en bit saffranskaka. På kvällen blev det must och en asfet chipspåse, tror jag åt 56g kalorier bara av chipspåsen så har lite ångest idag. Chrille och jag ska ju faktiskt och träna efter 21.00 när han slutat jobbet så det kanske känns bättre efter det.

Vår gruppträff i fredags var riktigt rolig! Jag älskar min grupp, den är bäst. Måste vi göra om snart igen!

Så här kul hade ialla fall jag/Ursula i Lilla sjöjungfrun.










Nu lite kaff Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 21:12:23
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback