VÅR

Det känns som vår ute när solen lyser, lite surt bara att snön fortfarande är kvar och att det är kallt ute. Igår gick jag hem till mamma och fika med henne och Helene, det är så mysigt att vara ledig och inte ha något speciellt att göra eller fixa med. Jag borde ju iofs plugga till tentan men jag orkar inte bry mig om plugg just nu, jag orkar bara bry mig om mig själv. Känns som om jag har tappat motivation till allting förutom till mig, liksom bara lilla jag utan alla måsten. Jag inbillar mig själv att jag mår asbra nu och att jag inte har något jag måste göra. Men egentligen har jag massor, jag ska hinna läsa typ 6böcker till nästa vecka, hinna plugga på alla böcker till tentan, plugga till min omtenta som jag inte en kollat upp när den är, gå ner 7 kilo, måla och tapetsera i lägenheten, hinna vara med alla mina vänner. Det ordnar sig säkert=) Nu orkarjag inte tänka på det mer, jag ska dricka mitt kaffe och sedan fortsätta städa och tvätta.

Ikväll ska jag på en mysig fika med mina lärarkompisar. Just det nu ska ni få se vad jag har gjort=)





Jag har målat mina svarta glasögon lila med nagellack! Jag använder ju aldrig dom så tänkte att jag lika gärna kan teste och se om det blir bra, och det vart det. Haha ser fan ut som en 12åring på sista bilden:D Ser alltid så liten ut när jag är osminkad:/

Kommentarer
Postat av: Annie

(ja sjunger de hära då) fläng, du e mycke fläng o sådäääääär) som räddlåten du vet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback