Så lite att göra!

Nu är jag ensam hemma i två veckor och det kommer inte att bli kul. Chrille och jag såg på en skräckfilm för några dagar sen och jag har haft svårt att sova sen dess. När jag ska lägga mig sätter jag på en film, har tänd lampa i taket och när filmen är slut och jag börjar bli trött, spolar jag tillbaka filmen och låter det stå på medan jag försöker somna. Jag måste också ha tänt ute i hallen och några smålampor i vardagsrummet, det känns mycket bättre att veta att det är tänt där ute även om jag alltid har stängd sovrumsdörr när jag sover. Jag är så jäkla mörkrädd och nu när Chrille inte ska vara hemma blir jag ännu räddare. Jag skulle inte ha sett den där otäcka filmen!

Idag ska jag läsa lite till seminariet på torsdag, vad ska jag gör mer? kanske åka hem till mamma och pappa och mysa med Doris.

Nej, jag har inte läst så mycket som ett ord till seminariet och nej, jag åktealdrig till mamms o papps o mös med Doris. Glömde publicera inlägget imorse. Idag har jag istället inte gjort någonting, bara lagat mat och läst veckorevyn och målat naglarna. En jätte rolig dag. Nu ska jag läsa några bloggar och sen kanske kolla på böckerna som måste läsas.

Jag leker med Nypon istället=)
  

 

Det är jätte svårt att få en bra bild på Nypon för han är så snabb så kameran hänger inte med.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback