Luften smakar som en jordgubbspaj en soliga dag i maj

Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Jag kanske ska ut och gå en litenliten sväng för att få lite luft men det är så himla mörkt så jag vet inte om jag vågar. Jag vill veta vad som kommer att hända i mitt liv snart. Liksom när alla viktiga händelser i mitt liv ska ske. Till exempel vem av alla mina vänner kommer att gifta sig först? Vem kommer att få barn först? Är det någon nära som är bög/lebb? Kommer mitt kompisgäng hålla ihop ända tills vi blir gamla russin? När ska jag gifta mig och skaffa barn? Är det någon jag känner som kommer hamna i rullstol? Bli bilnd? Bli jättejättejättejätte tjock? Är det någon nära som kommer att bli en viktig person för samhället i framtiden? Kriminell? Det kan ju hända vad som helst! Jag vill veta NU!!!

Jag väntar på att Chrille ska ringa upp igen och blev nu i min väntar sjukt sugen på glass med bananer och kolasås=) VIIIIIILL HA

Kommentarer
Postat av: johanna

tror faktiskt att DU kommer att bli med barn först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback