Mina vänner är så störda=)

Jag älskar mina vänner! När jag är nere så kan bara råka tänka på någon av dem och så blir jag glad. Denna vecka var det min vän Anna. Hon kommer säkert bli sur nu för jag avslöjar henne men jag älskar den här tanken så jävla mycket så jag måste skrivat!

I lördags var vi på Palace och festade. Jonna försvann direkt och grovhångla på dansgolvet hela kvällen så då var det bara Chrille jag Anna Ekan och Tove kvar typ. Vi dansar lite och kommer sen ifrån varandra, ungefär en timme gick och nu hade jag slarvat bort Chrille och tänkt leta efter honom eller nån annan i gänget då. Jag går ut till uteserveringen för att kolla, på väg genom dörröppningen hälsar jag på, låt oss kalla honom för Robert(Anna skulle bli sur om jag sa hans riktiga namn). Jag hann bara ta ett kliv innan jag fick syn på henne, sittandes alldeles ensam i baren längt bort. Hon hade stora sorgsna rådjursögn, håret kastade hon över axeln och lät vinden svalla genom det. Hon påminde precis om Vicky i Micke & Molle när hon blir upptäckt av Micke för första gången, liksom så medveten om sin position och sina rörelser har jah aldrig sett Anna vara. Jag går fram till henne som var så upptagen av sig själv att hon inte märkte mig först när jag säger - Hej, här är du jag har leta...Jag hann inte prata klart förens hon avbryter med - Neeej, fort gå här ifrån. Jag har sagt till "Robert" att jag är ensam och inte hittar mina vänner. Han skulle bara säga hejdå till en kompis så han kommer snart. Jag lite chockad får värt gå där ifrån och leta vidare efter Chrille. Detta är så sjukt typiskt Anna:D haha Hon hade allt planerat för att få det hon ville ha!!! 

Jag kan inte sluta skratta när jag tänker på hur hon sitter där och fladdrar med håret:D ahaha 




Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahaha å kan verkligen se det där framför mig!!

Postat av: Sara

Haha :D helt rätt av anna! vem hånglade jonna med? :)

2009-11-04 @ 22:32:54
URL: http://saraelenor.blogg.se/
Postat av: johanna

mattias hellström

2009-11-05 @ 17:39:23
URL: http://jaghamster.blogg.se/
Postat av: jonna

haha... Anna, såå skön!

2009-11-06 @ 09:24:27
Postat av: Anna

hahaha jag kan också se mig framför mig :P Men så ledsen såg jag väl inte ut?!?!

2009-11-06 @ 14:49:36
URL: http://annaspettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback