Jag känner mig eländig

Va fan betyder eländig rakt översatt? Varför kan inte nått helt sjukt kul hända i mitt liv nu. Jag har det så eländigt, hela jag är eländig. Mitt liv går ut på att ha supertrist alla dagar i veckan utom fre-sön då min pojkvän kommer hem från det där eländiga stället. Jag väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar...Jag hatar att vänta, tänk om man skulle lägga ihop alla stunder man väntat i sitt liv. Det skulle bli typ flera år av bara väntan.

Jag vet inte varför men jag tror det håller på att växa en hatboll i mig som kommer att explodera snart om jag fortsätter irritera mig på saker. Det finns så jävla många idioter överallt och jag får världens utbrott för minsta lilla sak. jag kan inte släppa den där förbannade kvinnan som inte orkade hålla i sin hundskoppel så hunden bara springer rakt ut i gatan så bilarna får tvärnita.Om det hade varit en liten pudel eller nått sånt där fult hade jag säkert inte brytt mig men nu vare en sån där otäck stor kamphund som fick rycket. Har man inte kontroll på en såndär hund ska man fan inte ha en heller. Det retar ihjäl mig. Och jag blir galen på den där kärringen som sa åt christoffer på tåget när han var påväg upp till berga att han skulle hålla för munnen när han gästa:S liksom va fan äre för fel på henne. Jag vill sätta en gaffel i låret på henne så mycket irriterarjag mig på henne, eller kanske tvinga henne äta bajs ihop med den andra idioten som inte kan ta han om sin hund! Och så alla sin jävla snor ungar(vuxna också ioförsig) som springer ute på stan och bråkar och slåss. Jag blir galen!!! Min lilla Trulls blir nerslagen bara för att en tattarunge är sugen på att slåss:S Vad är felet på folk nu förtiden?

Mitt liv är så eländigt att jag har tid att irritera mig på så mycket. Jag behöver nått? Fy fan vilken tråkig vecka det här kommer bli.

Kommentarer
Postat av: johanna

men lilla gumman! ta det lugnt. det går över snart. sparka på nåt så mår du bättre (kanske på kvinnan med hunden?) ska vi ta en fika i veckan ihop med alla tjejerna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback