Advent

Som vanligt börjar min dag med kaffe. Jag ska snart gå till min lilla klass på Vilbergsskolan. DEt är verkligen underbart att vara i skolan nu när det börjar bli jultider. Julsjung, julpyssel och glada barn hela dagarna är verklingen vad jag behöver i mitt liv just nu!

Haha, igår när jag skulle ha en liten lektion med 2:an så skrev jag upp meningar på tavlan och då skriker en kille rakt ut - HAHA VAD FUULT DU SKRIVER!!!jAG SKRIVER MYCKET SNYGGARE ÄN DIG. O så fick jag höra det resten av lektionen=) Barn kan vara riktigt elaka ibland. Jag lyckades ändå vända det till något positivt då jag utmanade honom att bevisa att han skriver snyggare än mig så han skrev förfullt hela lektionen:) O jag måste säga att han INTE skrev snyggare:P men däremot killen som satt mittemot skrev fan lika snyggt som jag. HerreGud! Jag måste öva...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! skön kille. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback