afrikat

Tänker på hur underbart Jojjan o Madonna har det i kambodja nu, längtar sönder mig tills Chrill o jag ska resa=)
Kom på att jag inte lagt upp några bilder så har kommer nåra från när vi var på Kap Verde=)


image221
Vid stranden


image222
Den dagen blev jag retad för att jag "försökte" se ut som en filmstjärna(LOL) bara för att jag hade en sjal o mina stora brillor. Jag hade faktiskt bränt hårbotten dagen innan!!

image223

image224

image225
Haha här ligger jag o solar när plötsligt ett gäng negrer dyker upp bakom mig o börjar dansa.


image226

image227

image228
Barbromamma henko o steffe

image230



image231
Inne i stan

Kommentarer
Postat av: Sara

Fins bilder. Jag var på Kap Verde typ 2001, innan det blev hyfsat populärt resmåll. Kan lugnt konstatera att det ser ut att ha hänt en del...

Postat av: sandra

Ja din familj sa det på flygplatsen:P vi träffa dom där när vi skulle åka:) Det mesta fanns ju inne på hotellområdet, utanför va de typ dött.

2008-02-22 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback