Ointemindag



Idag är det MinDag. Känns sådär, måste jobba o så måste jag vänta tills ikväll att få öppna paketen. Fick nåra imorse o det bästa fick jag iofs också imorse av Christoffer<3 Jag älskar armbandet TACKTACKTACK=)

Så sorligt att bli större, jag är inte lika uppspelt som jag alltid brukar vara på mina födelsedagar. Igår sa min mamma att det blir så när man blir stor, det ska inte jag bli. Hoppas det är så här bara för att jag jobbar idag=)

Om jag var en karl o gilla lite större kvinnor så skulle jag va as kär i Anna Bok<3 hon är så söt tkr ja=)

Nu ska jag luncha med min snygging Steff=)    heje

Kommentarer
Postat av: emilia

idag såg jag att Lindex hade ringar med stor svart sten :D

Postat av: Marie

hej gumman, hoppas att du hade en underbar dag och att du fick riktigt många och fina presenter. vi ses snart///Marie

2007-10-08 @ 08:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback