mördar-älg o en mkt trevlig helg

Min helg har vart kanon=) festat mkt , plus att jag fått vart med dig väldigt mkt också. Igår hade Christoffer o jag en mys dag/bakisdag, båda va äckliga o jag hade fan på lördags-sminket hela den dagen typ:O fy.
På kvällen bada vi o gjorde tjejgrejer som jag inte får berätta för crille i rädsla för att bli utskrattad av sina vänner=)
image170



Idag har jag vart med StalinMalin på stan o fikat o shoppat lite:) Det var trevligt, va så jäkla länge sen sist. Fick åka i hennes nya men dock så omaliga bil:O ahha malin för guds skull ta bort det där nyon?-ljuset vid fötterna:D ahah så fuuuuuuuuult.
image171
image172

Här kommer lite bilder från min nya kamera som jag köpte i fredags:)

image173
Vi dansar i soffan,del:1
image174
Vi dansar i soffan, del:2
image175
Vi dansar i soffan, del:3
image176
Taxitaxitaxi
image177

image178


Här är bilder från i fredags när vi va på hugo=) nett o jag jade mkt trevligt:D
image184
Jag o Henka pratar om något mkt viktigt

image183
Älsklings Anton o jag=)

image182
Jag o Henko

image181
Nett o jag o taxichaufören=) En mkt glad o trevlig liten herre, han skratta hela bilfärden.

image180
jag o plett

image179
Här laddar plettan innan hugo
image185
Iwung o steffe<3 kärlek mellan män
image186
jojjo o nett dansar loss
image187
Älsk
image188
Henka o hans polare=)
image189
Jojjan vill tydligen inte vara med på kort
image190

image191
Min Snygging
image192
hahah Iwung ser fan läskig ut på riktigt här:D
image193
Cardi alltid lika glad:D
image194
Enricko o antonio osåååråå


En riktigt lyckad helg tycker jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback