Inte helrätt

Så synd att jag inte känner mig så värst super glad idag:/ på mösspåartagardagen o allt.
En dålig start på dagen förstörde hela mys-stämningen=(, de kanske inte bara var den dåliga starten, det är ju lite annat också.
Jag känner att det faktiskt har vart mina hormoner som talat idag, har vart mkt irriterad på saker som bara irriterar mig lite smått i vanliga fall. Men det har jag ju faktiskt en förklaring till.

Ikväll äre supning på gång igen, det ska bli kul men jag ska ta det lite lugnare än förra gången iaf osårå

fan va nåra bokstäver det finns, bara 28 liksom men så många ljud


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kände verkligen att det var dina hormoner som jag umgicks med igår i skolan, dom är rara :D
Idag blir det hotbrev!!!!! :D

Postat av: johanna

ja vet, sjukt med bara 28 st.. fast ljuden har ju inte med bokstäver att göra. ljud kan man ju göra iaf, njääeäeeäeäeähh! försök låt så om du kan, nä juste det är för att det inte går att skriva alla ljud

2007-05-31 @ 17:35:31
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback