Gå o lägg mej!

Nu har jag suttit i 40 minuter o "försökt" plugga!!  Jag har nu upptäckt att kroppen gör oförklarligt saker för att slippa olusten!! jag har tex, nu ätit typ 50stycken inbakade jordNÖTTER med chilismak!! för det första så är jag inte så överdrivet förtjust i chili o för det väldigt andra så hatar jag nötter!! nötter av alla slag!!
Jag har också nu medans jag försökt börja plugga på arbetet som jag tänkt ätit typ 20 stycken DILLchips, är det någonting jag hatar så är det dillchips, dom är sjukt äckliga och jag hatar smaken o jag hatar lukten!! de va ju lite bra iaf att det var 50% mindre fett i dom iaf=)

Jag har alltså suttit och ätit grymt äckliga grejer medans jag väntar på att börja plugga, jag har tillomed medans jag skrivit det här nu hunnit äta 3st till chilinötter:S Kroppen verkligen säger ifrån nu om att jag ska plugga!! och jag vet vfr

Under dess 40iga minuters väntan på att börja plugga på arbetet till samhällen som jag redan innan de 40iga minutrerna börja visste fanns på min brors data (som jag inte har tillgänglig ikväll) har jag plågat i min äckliga saker suttit uppe för länge så jag blir trött imorn när jag ska upp tidigt, druckit typ två liter jucie så jag fått en vitamin-chock och är för tillfället för allert för att kunna somna, väntat på lusten till pluggeri till arbetet(som inte finns(påmindata))

Det konstiga är att jag under denna heeeeela tid vetat om att jag inte kan plugga mer idag eftersom arbetert finns på en annan data! då är ju frågan vfr jag suttit här o trott att jag väntar på pluggeriet o tvingat i min allt de där o tvinga mig att vara vaken när jag hela tiden visste att jag får gå o lägga mig om jag vill
Jag har ju liksom tänkt fleera gånger att oj va synd att arbetet är på mattis data, men dirr efter så börjar jag tänka fel igen o tror att jag måste plugga mer o så sen igen kommer det men va träligt då att arbetet är på mattis data.
Ibland tänker nog mitt huvud lite fel .

Nu ska jag gå och lägg mig heej<3

Kommentarer
Postat av: Sara

men avrt är mattis data då?

Postat av: sandi

han hade ju två polare som sov över så dom dyng geeka den heela kvällen/natten:(

2007-05-22 @ 18:54:21
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha okej. jobbigt läge. du tänkte inte på att du kunde be honom skicka arbetet till din dator då? :P

2007-05-22 @ 21:30:19
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: Johanna

haha du är så rolig

2007-05-22 @ 21:46:10
URL: http://jooanna.blogg.se
Postat av: jessica

hahaha gullunge :)

2007-05-23 @ 19:22:47
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback