Snäll till max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag vart sjuukt snäll:D jag måste nästan vart uppe i 3 meter snällhet:O

kanske inte riktigt 3 meter, ja överdrev lite grann, men Sara sa att jag va 2 meter o 18cm snäll:D   och det är ju mer än 2 meter så jag har klarat att va svin snäll hela dagen:D

jag är liika lycklig idag som jag va igår:D  vet inte vad som har hänt med mej:D men ja är bara sååååå lycklig!!

2 meter och 18 centimeter snällhet består av:

¤ Sandi berättar för Sara hur snygg hon är på matte lektionen.
¤ Sandi ger kommplimanger till sina skolkamrater, t.ex. hur fin Ekströms nya skjorta var.
¤ Sandi ger Anton bamsekram.
¤ Sandi kliar Anton en hel lektion, OCH när han ska klia tillbaka säger Sandi att det inte behövs denna dag och så fortsätter Sandi klia.
¤ Sandi och Sara ger mattelärare IPe ett asafint paket med massa paket i för att hon vart sjuk en längre tid innan jullovet.
¤ Sandi bjuder hem Anton, kim, Ekström och Jonna hem till sig och bjuder på bullar kaffe och saft och papparkakor, och mysar på hennes rum på hål timmen.
¤ Sandi låter bli att bli arg på Almin på gympalektionen när han, jaah är som vanligt helt enkelt.

Kommer inte på direkt så många fler snälla saker jag gjorde, jag var ialla fall inte dum nånstans under dagen och bara det är ju lätt typ 50cm. Jag va säkert lite snäll ibland utan att jag märkt det själv också:O=)

Måste även erkänna att jag vart ytterst liiiite sur på religionslektionen, MEEEN det visade jag inte för mina klasskamrater eftersom det skulle minusa ner mina meter snällhet några centimeter.
Så fort jag öppnar käften på lektionerna så skratta alla bara åt mej:/ de behöver inte ens vara något fel jag säger, jag bara frågar saker som kanske var lite oklara för mej.
T.ex. idag på religionen så berättar Cai om en uppgift vi ska göra o blaa blaa blaa, han nämde nått om att en grupp förra året  hade skrivit om häxor eller nått, o då frågar jag bara om uppgiften måste ha med religion att göra(?????????) och giiivetvis så ska klassen kommentera min fråga o löjla till den !!! o så kommer dom där små irriterade skadeglädjeskratten.
Cai svara att självklart ska det ha med religion att göra efterom det är religion vi har, men jag tänkte så för att jag fattar inte vad häxor har med religionen att göra. men det vågade jag inte fråga dårå eftrsom jag vet att dom kommer skratta åt det jag då frågar ändå, så jag skippade det.

meen jaa annars har denna dag vartit toppen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback