rastlöst!

Snodde den här listan från Kusin Sara=)

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Ruskit bra.
Favoritgodis? Söta björnar(tablettask) och fuxo
Är det nåt du absolut inte äter? Lasange, korvstroganoff, pasta med skinksås, rösti, och midsommar-mat, och så ogillar jag när det är skruvmakaroner till köttfärsåsen också, gillar bara köttfärsås om det är vanliga spagettin till. Mammas fiskgratäng och så köttfärslimpa (har dåliga minnen från från farmors köttfärslimpa)
Kläder just nu? grå tights en svart kort klänning med en grå t-shirt över ragg-sockar o så en vinröd kofta.
Musik just nu? Hehe...After dark, parodi av lena ph, carola o lottan:O:P
Vad sa du senast? "För i helvete, lugna ner dig! det är ju bara ett kontaktuttag"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 80-talet.
Sommarplaner? Studenten!!! festa och så ska jag försöka fixa ett jobb, vill åka någonstans med Sara ochså, men först måste man ju fixa pengar som sagt.
Fisk eller badkruka? Fisk.
Saft eller alkohol? speerit!
Hur många kuddar sover du med? Jag har två men sover bara på en i taget, men jag avänder båda när jag ska sova.
Favoritväder? Soligt, varmt, men inte jätte för varmt. Absolut inga moln.
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? 1. SARA, 2. Massor av god mat i ett gigantiskt kylskåp som är så stort att det aldrig hinner ta slut, 3. En karl.  Sara vi kan dela;)
Spelar du nåt instrument? nix
Morgon- eller nattmänniska? inget av dom. Håller med Sara, jag är en lunchmänniska!
Sparare eller slösare? Slösare.
Vem är viktigast för dig? Mina vänner så klart.
Tror på liv på andra planeter? nope.
Har du några homosexuella vänner? Jag det kanske(?) jag har.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? apsulut.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 3.
Bio eller promenad? Bio, orka gå.
Är du kittlig? lite smått.
Snarkar du? Nej, men jag snusar lite ibland, har faktist vaknat några ggr av att jag lät för mkt:O
Stjärntecken? dyng våg.
Äckligaste insekten? Spindlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o så en tjock vit mask som bodde för några år sedan i vår trädgårn.
Det här är jag bra på? Så jävla sorligt att jag inte har hitta eller riktigt kommit på vad jag är bra på, jag är ju iofs ganska så bra på att äta upp en rem utan att använda händerna på bara några få sek.
Bästa bok:
Emil Ekorre.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig? kanske, för då kan man ju gå in i en affär o äta massa godis utan att betala.
Vad vill du jobba som? Jag vill bli personlig assistent till barn med handikapp eller till cpskadade. har börjat tänka på lärare också.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nope, jag bara bloggar här ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har vart inne på tatuering men det har inte blitt så, men jag får se om jag vill senare( när pengar finns till det)
Stökigt eller välstädat? stökit.
Gungar du på stolen? joo det händer, jag är ganska så bra på att rammla så jag försöker att undvikat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det hoppas jag inte:O gillar inte höjder
Vilken hand håller du gaffeln i? I fel hand, höger
Hur många syskon har du? två bröder.
Är du rädd för blod? ja!
Saltar du på maten? Nej, bara när jag äter barnmat, annars smakar det så lite=)
Gillar du att sjunga? Haha, neej
Anser du att du är stark?  hmm, nej , men i huvudet kanske, det var faktiskt en kille som sa att jag va stark i huvudet!:P ahah
Brukar du sola? japp, när det behövs.
Vad gör du om du får hicka? hmm? fortsäter hicka tills det går över.
Använder du knark? vaaaarje odag!.
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Vad längtar du mest efter just nu? Christoffer=) o så söta björnar.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

hur kan du inte tycka om gooooda lasagne:O

Postat av: Sara

Klart att vi kan dela på en karl :P

Hahahaa emil ekorre är ju verkligen din favvobok. tom jag minns vad den handlade om :D

2007-01-11 @ 17:17:22
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: sandi

ahah lasagne är ju vrål äckligt:O fyyy

Sara ahah lätt att vi kan;)
ahhaah gör du:D asså den boken är sjukt bra:P vet inte hur många ggr jag läst den:O iofs är den så pass kort att man hinner läsa ut den på en kvart eftersom det är en barnbok:P men de är min favvo ändå:D

2007-01-11 @ 18:00:08
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Honeydew

lasagne är gott :D

hahahaha asså du e så rolig ... "Osynlig? kanske, för då kan man ju gå in i en affär o äta massa godis utan att betala." :d

mjhihi ja äter också barnmat :P

2007-01-11 @ 18:39:40
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: christoffer

lasagne är gott, alla tycker det sandra :)

2007-01-11 @ 19:17:12
Postat av: Linn

Åh, söta björnar! De var inte igår kan jag säga, måste ätas snart :)

2007-01-11 @ 19:44:21
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: sandi

ahah honeydew:D barnmat är ju fan sjukt gott:D skönt att jag inte är ensam om att äta det=) synd att dom har slutat att sälja ishavsgryta :( de var min favorit:(

o du lilla söta Steffe!!! jag har suuper speciella smak-örtlar i min mun så jag känner om det är gott eller inte o lasagne var och är inte gott!=)

Linn, ahah nää, den tablettasken har man ju köpt sen man var liten=) muumms

2007-01-11 @ 20:11:52
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Disa

Jag snor lite (A)

2007-01-12 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback