nyårsafton

En riktigt lyckad nyårarfton:)

alla tjejer hos jonna först , vi åt som grisar söp som grisar o skratta som grisar=) o så såg ut som grisar:P, näävars alla va suuper fina med underbara klänningar:) jag måste säga att priset för finsate nyårskläningarna går till Jojjan o jeffrina:D så vackra:)

o så blev det läge för att ringa pappa Lars som körde sara o mej ut till lindö där vi hade våra söta små killar:) anton va dyng full o lyckligt o kim va kanske ännu fullare:D
trevligt folk, dock bara killar kändes det som:S eller de va nåra brudar där men varken sara o ja snacka med dom:O sandi saris goes biatches ;)
efter ett tag kommer Gunnar o ekström o iwung med derar vänner=) lovade även att nämna plankan tror ja han kallades, ja vet inte vad ja sak säga men ja kommee iaf ihåg när vi ståg på gatan o snacka om nått o att jag skulle skriva nått om han i bloggen:D:P så va det gjort:P

När killarna anlände så var det en liten gosse som på något konstigt vis lyckades få mej på dåligt humör!!!!! ja nämner iiinget namn!
killarna skulle sen dra vidare o då råkar dom lämna kvar Gunnar:D det va fullt i taxin så han blidede kvar. då helt pötsligt dyker det upp två karlar från ingenstans o bjuder med oss tre på fest två hus bort:P
Jag som då var på lite halv skumt humör dryga mej lite grann men vi fick hänga på ändå:P
väl inne va de baladlovers-killar o hängia brudar, jag kom inte överrens med en enda, så jag slår mig ner vid gunnar resten av kvällen?natten?, o så dricker vi nått äckligt gunnar hade i väskan:)
jag skäms faktist för att ja av så dryg mot alla där:S  jag försökte byta låt en gång( för de ända dom lyssna på va balader) men iicke, ja kom inte fram, ja fick verkligen inte byta låt:S o då blev ja ännu irriterad o så skriker ja till killen som ståg o sjöng med o dansa helt själv på dansgolvet var någonstan i den här låten är den iiiinte gay?????   
jag hamna också i en diskussion med han som bodde där och vi kom inte heller överrens!! inte alls faktist

jaa så ja får väl säga lite förlåt för att ja inte va så trevlig den kvällen:Pmot vissa vill ja tillägga:P

efetr den festen drog vi tillbaka till ludde igen, sen kommer ja inte ihåg vad som hände eller vad vi gjorde, så ja hoppar dirr tills vi går o lägger oss:)
sara jag o gunnar fick en madrass i luddes rum, sara o ja ligger alldeles utmärkt o stackars Gunnar får en lite fjutt kant utan täcke.
mitt i natten vaknar sara o ja av att de av svin kallt där inne så sara stänger fönstrer o där ligger gunnar o fryser utan täcke o nästan på golvet( eftersom jag hade råkat bredat ut mej rätt ordentligt)
på morgonen vaknar jag först o så ser jag att gunnar ligger vid våra fötter:O ahah han fick tydligen inte platsbrevid sara o mej:P

vi åker hem o när sara o ja väntar på vår spånka så kommer jag in i en nypon-psykos:S  jag vart sjuuukt sugen på nyponsoppa, ja satt o gunga fram o tillbaka o upprepa ordet nypon typ 1000 ggr, o då började även sara att fall in i nypon-psykosen. så vi sitter där o gungar o säger nypon ungefär 10min tills spårvagnen kommer.
saras undermedvetna talade även en gång, de va kulit.D  efter att nypon-psykosen lagt sig lite gran så säger sara jaa fan va gott det skulle vara med revbenssoppa!   
jag säger då menar du inte nyponsoppa??  hon joo men ja sa ju det:S  ahah alltså måste det ha vart saras undermedvetna röst som talade:D ahahha hon var sugen på revbenspjäll fast hon inte riktigt visste om det själv:D:P

 jag vill också säga lite förlåt till sara för att ja råka säga grått nytt år på 12-slaget till henne:(:O fööörlåt

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. det var ju du som hörde revbenssoppa. det var ditt undermedvetna som lyssnade ;P
Det gör inget sani. Grått är ju snyggt hihi

Postat av: sandi

ahah käft sara de va din undermedvetna röst juuuu:P

2007-01-02 @ 18:11:40
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Joline

hahaha .. nyponpsykos haha :D

2007-01-04 @ 12:18:54
URL: http://www.smashit.blogg.se
Postat av: Linn

Rolig kväll :) Pratade lite med dig typ vid tolvslaget, du var trevlig! :)

2007-01-07 @ 23:29:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: sandi

Lin! ahah jaa de gjort vi:O de va två stycken blonda brudar kommer ja ihåg nu ja=) men ja vet inte vad ja sa:P eheh ...känns bra att ja lyckades vara trevlig mot nån iaf;)

2007-01-08 @ 18:53:14
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback