måste!!!

Malin berättade för mig att hon ska börja träna så att hon gåt ner i vikt elelr att hennes arsle blir fastare eller mindre ahah:D o då tänkte jag att jag med ska börja träna lite oftare med mallan=)

Med skolan tränar jag ju tre gånger i veckan fast bara två dagar, så om jag o malin tränar två gånger själva så blir det ju perfekt=)

Bara måsta sluta äta massa skit , godis och sånt också:( sorligt men nu ska jag försöka att bli snygg iaf=) Måste bli snygg till våren o sommaren ju=)

Idag cyklade jag även till friskis o svettis o hem sen efter det är också bra:) det ska jag försöka göra varje gång (om det inte är astidigt på morgonen :O)

Idag har jag inte vart på mitt bästa humör faktist:( har kännt mig lite halv skum, o jag vet precis varför...
 
1. Under hela skoldagen + träningspasset så har jag bara ätit en gång och det var vid lunch o då åt jag inte så mkt eftersom jag är "allergisk" mot pasta med skinksås.
2. Haft en tänk-dag då jag tänker på saker som får mig att må dåligt.
3. Fick tillbaka massa skolarbetsgrejer o allt va skit (typ)
4. vet att det är långt kvar till helgen
5. Sara saknades alldeles för mkt också:( man mår dåligt av att va utan henne i mer än en dag:O, o ja jag vet att vi åt o så tillsammans men det var på tok för kort tid.

Jag måstee börja äta frukost på morgonen nu o så ska jag dricka massa vatten hela dagen=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är snygg som du är, glöm aldrig det! Sluta kämpa, börja leva var det en vis kvinna som sa!

Postat av: Sara

vi har ju typ inga lektioner ihop längre :( FYYYY så hemskt :'(

2007-01-17 @ 18:50:27
URL: http://saraelenor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback