Älskisar

Fy vad jag gillar mina söta vänner, dom är roliga=) man kan komma hur deppig som helst till skolan o har laddad upp för en tuff/tråkig/sorlig/deppig/sur/irriterande dag men ICKE!!  Det går inte alls.

Idag var en sån dag! trodde jag först, men jag hann bara vara en halvtimme i skolan o så blidde mitt humör på topp som vanligt igen:)
Min Anton är bäst=) jag försökte leva upp till mina sorliga förväntningar i datasalen men så satte sig Fjanton brevid mig o retade mig glad igen, jag försökte verkligen att va sur eftesom jag då var det men det gick inte så bra så jag vart glad ist:) det är roligt att vara glad, o Anton blir man glad av, o jag älskar att kramas med han för han är mjuk som en björn=)

Efter det  så kom min heta pojke till mitt skåp o då kan man inte vara annat än glad=) det räcker att bara titta på han så blir jag glad för han är sjukt söt o så mysig att vara med=)<3<3<3

Tur att jag har mina vänner, för dom är bara så bra!! ALLA=)  spec Jojjan, PJ och Sarastar, dom är snygga=) o jag älskar dom asamycket=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig också :)

Postat av: Anton

Hihim älsklingssandra:D

2007-02-06 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback