"Våga inte hälsa, du verkar vara så dryg"

va händer? folk säger hela tiden att jag är dryg:S, jag som är så snäll:P

Jag måste sluta vara det! eftersom ganska så många har sagt det så kanske det är bäst att jag ändrar på mig lite. ska försöka iaf. på msn har jag fått höra det ett antal gånger o när jag är ute speciellt:P men dä kan jag nästan hålla med för jag är kanske lite övertänd på fyllan, spec i fredas ahha jag skämms nu när jag fick höra allt.
Sorrilorri för den elaka knuffen(dunken) i ryggen fredrik($)

 ahah men roligast va ju endå när en viss person skriv till mig på msn o fråga om det va mig han hade sett på spånkan, o jag sa nix men att det skulel vart kul om han hade hälsat på fel:P då sa han att han inte skulle våga hälsa på mig ändå för jag verkar vara så dryg:S ahah fyy så vill inet jag att folk ska tycka! jag är faktist väldigt snäll:P enligt mig:)
 Men jag ska iaf sluta va så o försöka se lite snällare ut nästa gång jag ska ut o festa:) o jag bara måste sluta med knuffarna:( en ovacker dag kommer jag få smäll!  jag va ju faktist rätt så näre en gång att få det av en kille efter att vi stått o surat o knuffats på varan ett tag:O

nää nuu ska jag va snällissandra i framtiden:) då när folk ser mig ska dom bara tänka "åhhh gud en så snäll människa, henne bara måste jag hälsa på, så himla häls-vänlig tjej"
typ så snäll ska jag börja va:P  då kommer alllllla vilja hälsa på mig:P kanske

hejdå till dryg-sandra o hejsvejs till snäll-sandra!!


Kommentarer
Postat av: Sara

hej snäll-sandra :)

Postat av: vanessa

Förstår inte. Du som är såå snäll Sandra =)

2007-02-13 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback