Sara! sjukt mycket jag älskar dig<3

Finns det någon bättre än min lilla Sara? nope... titta vad jag hitta i hennes blogg som hon skrev för ett tag sen:) Blir lite rörd av hennes vackra o detaljerde beskrivning av mig =)hihi
Vilken ära att bli utsettd till Veckans choklad!




"Eftersom jag inte får äta hur mycket choklad jag vill numera, så har jag kommit på att jag får göra så att andra saker blir som en ersättare till den underbara, ätbara chokladen. Nånting som jag kan uppskatta och ta tillvara på istället för en supergod chokladbit. Denna gång blev det en skitunge! :)

SANDRA VIKTORIA MARIE = VECKANS CHOKLAD


Veckans choklad 105268-10

Motivering: Sandra har utsetts till Veckans Choklad, vilket innebär att jag ska ta tillvara på och uppskatta Sandra extra mycket den här veckan. Anledningen till att just hon blev utsedd till Veckans Choklad är helt enkelt för att hon är som hon är.
Sandra är nästan alltid glad, och det är svårt att inte smittas av hennes glädje och lycka, och hon kan få mig att skratta bara genom att titta på mig. Sandra är också en sån människa som man kan prata med om vad som helst, när som helst och hur länge som helst, man har alltid något att prata om med Sandra. Är det inte gamla minnen vi pratar så är det kanske människor, party, buskar, öronvax, dinosaurier eller kanske Big Heads vi spånar och diskuterar om. Våra konversationer blir aldrig likadana, (förutom när vi cyklar förbi världens bar mot stan hehe) och med tanke på hur mycket vi har pratat med varandra, så är det konstigt att vi har saker kvar att prata om.
Sandra är också en sån människa som det är lätt att förstå och lätt att umgås med, det spelar ingen roll om jag har varit med henne i 3 dygn, jag trivs ändå lika bra med att vara med henne, det är så otroligt svårt att tröttna på detta lilla energiknippe.
Visst Sandra har ett ganska hett temperament och kan ibland vara ganska lättirriterad, och kan säkert uppfattas som lite tjurskallig och rent av bitchig ibland. Men Sandra är inte arg på människor som inte har gjort något dumt mot henne (eller har "fula" kläder eller irriterar henne på något annat underligt sätt) för Sandra hon är en god person. Hon kanske inte heller är världens smartaste människa, men jag skulle inte vilja ha en supersmart Sandra, det skulle nog bli ganska jobbigt, och inte alls lika roligt. Nej jag är otroligt glad för att Sandra är precis som hon är, och att hon gillar att hänga med mig, annars skulle jag har riktigt tråkigt ibland. Det är så otroligt bra att hon finns för vem skulle jag ringa till och bara skratta i luren, utan att personen som svarat tror att jag är helt knäpp, om inte Sandra fanns? Vem skulle då vilja diskutera alla onödiga saker med mig som vi diskiterar om? Vem skulle då orka umgås med mig lika mycekt som Sandra gör? Vem skulle jag då prata alla minnen med? Vem skulle förstå vad jag menar utan att jag behöver förklara vissa saker? Vem skulle jag skratta med? Vem skulle vara min Sandra helt enkelt?
Jag skulle kunna skriva flera mil om Sandra, så jag tror att det är bäst att jag avslutar min motivering här. Sandra är utsedd till Veckans Choklad för att hon är som hon är och för att jag älskar henne."

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig också min lilla bäbis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback