Nu behöver jag verkligen puss-medicin

Jag tänkte precis gå o lägga mej när ja råka nådda till lite på min tutte:O o kände att de gjorde lite ont:( så ja kollar i spegeln o ser ett runt blåmärke på sidan lite längre ner av tutten. O då kommer ja ihåg att de måste kommit från innebandyn när ja råka smälla till mej själv där med klubban:P  pluuuuus att ja trampa snett men foten ocksåå:(   o så de där med paintbollen:(
För att jag ska bli frisk från alla tråkigheter så måste ja ha minst 11 Christoffer-pussar!!!!



(Den kossan behövde också puss-medicin)


Nu(Muuuh) ska ja sova o hoppas verkligen att ja inte drömmer om otäcka saker:)

Pusshejbarapådej:)

Kommentarer
Postat av: Sara

hihih. du drömmer jämt om spöken Moha ha ha ha (elakt kenny-skratt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback