Hur snäll har du vart idag?

Jag skäms lite över att säga att ja inte vart så snäll alls idag, skulle nästan tro att jag bara vart, ja ungefär 17cm snäll idag:(  jag kan inte komma på något jag gjort för att vara snäll, eller joo lite
Dom där 17cm:na har ja tjänat ihop genom att :

  1. Kliat kim när vi åkte buss till stockholm
  2. Bjöd på bullar till mina resekamrater
  3. När jag inte skällde på henne som gick in i mig på mässan idag

Jag skulle säkert ha vart typ 30cm snäll idag om inte kim o jag(TYP BARA KIM) skulle ha kastat klementinskal på snyggingarna på bussen, o när Sara o jag skrattade så högt på hemresan att dom sovande små människorna vaknade:O o när vi ringde upp Anton tidigt imorse när han låg o sov o sjöng björnen sover i luren:) de va kul :)


Imorgon ska ja bättra mig:) då ska ja va 2 meter snäll tror jag:)


(Lika snäll som den här tyg-pepparkakan ska jag vara imorgon)


Kommentarer
Postat av: Sara

vi var ju jättesnälla när vi ringde till anton :) hur många får uppleva det liksom?

Postat av: Johanna

ja va fan 90 cm snäll igår!!!

2006-11-24 @ 20:19:28
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: sandi

äru störd lr?? ofta du va 90 cm snäll om bara ja ba 17:O:P hihi

2006-11-25 @ 18:59:05
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback