Blir jag aldrig vuxen:O?????

Ännu en mardröm, eller det var till och med två på samma natt:(  läskit... i den första drömmen var det flygande spök-papper i tottes rum:O och efter den så sov jag med tänd lampa både i fönstret och i taket, för ja tänkte att när man har så mycket tänt i sitt rum kan man ju inte drömma så jätte otäcka drömmar plus att om ja skulle göra det så vaknar ja ju iaf med tänd lampa o slipper springa upp då:)
MEN till min stora förvåning så hjälpte inte alla lampor för ja vakna ännu en gång av en mycket obehaglig mardröm:(
Denna gång var jag en tyg-ängel (bara tre cm lång) i ett sagoland . Vi hoppade på stora bollar med små handtag på ( som man hade när man var liten) i ett dockskåp o så PLÖTSLIGT kommer en troll-familj förbi o ska ta mej( för ja var den fiiiiiinsate ängeln(A) )  o så hoppar jag ner i en gropp o gömmer mej under ett hus. Troll-barnet bli svin arg o börjar mosa allt han får tag på men ja klarade mej från moset men dåååå så börjar trollet att kissa flera ton kiss ner i groppen o försöker dränka mej:O ( det var ett gigantiskt stort troll med en enorm kissblåsa) det var äckligt iaf o då så vaknade jag som tur var.
Då fick ja upp o drack två koppar kaffe:) så ja inte skulle behöva somna om igen o riskera att bli dränk i kiss:O

NU när jag är 18 och där med vuxen så ska ja ju inte drömma mardrömmar har christoffer sagt, det gör ju bara barn. Men jag har drömt massa otäcka saker FAST jag är stor:(  Kan det vara så att jag aldri kommer att bli vuxen:O??  eller att jag blev förväxlad på dagis med en annan unge:O? så jag kansek bara är 17 än :O o har inte fyllt 18 och blivit stor och slipper mardrömmar:O?
hmmmm...


(Så häär såg trollet ut, fast 1000 gånger otäckare faktist)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha med tanke på hur lik du är lars och marie, så vore det ett under om du är förväxlad :P

2006-11-20 @ 18:31:23
Postat av: Honeydew

söt troll:)

Postat av: sandi

söt:P?? ruskit om ni frågar mig:O

2006-11-23 @ 22:16:54
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback