rubriker suger

jag är irriterad!!!!!!!! NU IGÅR IMORSE IDAG OCH SEN

Så idag ska jag o fika med min hemliga beundrare ist! det ska bli gott, jag ska tröst äta bort min irritation o så ska jag snacka skit om cerazette som för övrigt är jordens sämsta tablett! hatahatahatahata killar för det lär ju va dom som forskar fram preventivmedlen åt kvinnor för om de vart en kvinna så skulle hon ju forskat fram det åt männen ist. jag hatar killar. alla. det är deras fel. vädret suger balle o alla killar suger balle ni kan ju verkligen inte tänka rätt nånstans??. alla jävla radiokaNaler suger med hatar reklam o så hatar jag dej o dej o dej också o så hatar jag fetto E***** för hon är så fet o ful o misslyckad, det ända som glädjer mig just nu är vetskapen att fettot har råkat ut för en liten olycka som bara för att det hänt henne har förvandlats till en fantastisk mysit känsla i mig. Tack turk!!!!!!!!!   fetto älit det är fan bäst för oss alla om du bara tar ditt liv ist

Jag har vart sur hela dagen o det suger o ont gör det också.

Kommentarer
Postat av: emilia

cerazette works for me :D

Postat av: Jonna

Sandra, du måste sluta vara så arg, vi vill ju ha tillbaka gamla glada Sandra!

2007-07-11 @ 16:36:59
URL: http://jonnap.blogg.se
Postat av: Johanna

jag hörde att du hade fått jobb pullirullan! :D vad kul för dig, grattis!
fika imorn hörde jag det ryktas om, då ska du med hoppas jag hhi...

2007-07-11 @ 23:07:51
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback