vill va 16 igen

Det är inte kul att bli stor. Jag vill va 16 o ha så sjukt kul som persi o jag hade när vi festa varje dag o va ute hela nätterna o bara levde. När sofie persi o jag sov över hos varandra o hyrde film på gottköp o åt godis. O varje dag efter skolan så gick vi hem till soffan o såg på fox kids(kalla kårar) o klia varande under fötterna. Då vi var beroooooooende av skippo:D .Den tiden var underbar:)
Egentligen är det soft att va som jag är nu, jag tänker sådär bara för att jag måste jobba ikväll:P o missa Sufies kalas:( pissit. jag kommer sitter helt själv denna ruttna fredags kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  (så här trevligt kommer det at va ikväll hos sufie:( o säkert lite till(minus mig))

Vi har kul på jobbet o såå men igår va det förjävligt, hoppas det blir lugnare idag=) ahah Gino o jag lyckades inte göra en ända stapel rätt:D maskinjävel.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad söt du är lilla Sandra :) Det kommer fler förfester hos mej som du får vara med på ;D Hoppas jobbet gick bra sen ;P Puss gumman

Postat av: jessica

hahahaa dom tiderna var så ruuuliga:D om man ändå kunde spola tillbaka och komma hem kl 6 på morgonen och mammorna gagga ihop sig haha :D du är duktig som jobbar juuu :D

2007-09-03 @ 21:03:32
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback