Jordens läääängsta vecka!!!...

...Är nu över:) skönt
Världens bästa kille kommer hem ikväll o jag har aldri längtat mer=) jag har vart lycklig o sjungit varenda julsång jag kommit på hela dagen på jobbat idag. Vet inte varför jag alltrid sjunger jullåtar när jag är glad:/ jag har kommit på mig själv typ tusen gånger att dirr när det bara är två timmar kvar på jobbet så börjas det, julsångerna bara strömmar ut ur min mun:)

Snart ska jag ut o gå en promenad=) fast en ganska kort en för jag har träningsverk i ryggen sen matchen igår som för övrigt gick väldigt bra:)

Jag tänkte nyss på en grej när jag titta på lite bilder på datan o jag ser då min Christoffer är typ sjukt för snygg. Jag visste ju innan att han är jävligt snygg:P men han är ju asså helt underbar att titta på. Alla tycker ju säkert så om sina pojkvänner även om dom inte ens är snygga, men min Steff är verkligen helt otrolig:) kan fortfarande inte fatta att han är min...
<3

image142

image143
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt, din kille är faktiskt riktigt snygg

2007-08-28 @ 14:49:03
Postat av: Joline

naw =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback