PYNT

Jag har haft en kanonhelg. Jonna och Viktors inflyttningsfest var jättemysig och Hugo var också rolig, speciellt när vi på dansgolvet vart lite osams med ett par och Sofie tog tag i killens haka, liksom precis vid munnen, o klämmde. Han blev alldels chockad och vände sig om och skratta:D Så KUL!

Min framtand gick lite sönder i kanten nån gång under lördagskvällen, märkte det när jag åt frukost dagen efter. Har nu suttit och filat lite med nagelfilen så jag inte får ont i läppen.

Torsdagkväll blir det julpyssel här hemma. Jag ska göra fina julkort, snöflingor och så ska jag måla mina blomkrukor. På fredag ska mina söta lilla grupp käka och bowla på Hugo, innan ska vi va här och mysa i vår julpyntade lägenhet. Ordet pynta är ju ganska konstigt, det använder man typ bara när det är jul.


Min mamma är starkast i världen! Hur mycket ska en o samma person behöva gå igenom? Det är så orättvist och jag blir så arg. Älskar dig mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback