Det snöar...a looot

Jag är jättesugen på vår just nu, är så trött på snö, kyla och blåst. Sitter nu och myser med en kopp kaffe och njuter av vårt nystädade hem, underbart! Ikväll ska jag se Andra avenyn, det är såå spännande. Jag kanske ska fråga girlsen om nån vill se det med mig. Det är verkligen mycket på gång nu med fester och sånt, inte en lugn helg framöver på ganska länge. Det är jättekul men ganska jobbigt, som i helgen tex. på fredag är det fest/maskerad och krullet kommer inte hem förän på kvällen så vet i tusan hur vi ska hinna med det, lördag förmiddag ska jag bjuda hela familjen på lunch för att fira Krullet, lördag kväll ska vi till ekans inflyttningsfest, söndag ska vi fira Krullet igen fast med hans familj. Puuh det kommer bli stressigt. Just det jag skule till stan också för att handla presenter till gullet både ifrån mig och ifrån mamms o papps. Vi ska också köpa inflyttningspresent åt Ekan någon gång i veckan. 

Jag ska snart ut i ovädret och bege mig till skolan, men först ska jag dricka upp mitt kaff=)

bajsbajs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback