En mysig morgon!

Jag ställde klockan på 07.30 och vaknade med ett halv bra humör. Jag gick upp och värmde en kopp kaffe och tog med ett ljus in i sovrummet, kröp ner i sängen igen och bara myste. Jag satt där med mitt kaffe och tränade på min redovisning som jag ska på snart. Det kommer gå sådär men det gör inget för idag ska jag vara glad!!
Igår vart jag sur på Christoffer för att han är i lumpen och lämnar mig ensam hemma. Jag vet att jag inte ska va arg på honom för det bestämde ju han innan vi vartihop att han ska lumpa, men jag kan inte låta bli. Han kommer hem imorgon så därför ska jag vara glad idag. Jag ska överraska honom med en god middag imorgon när han kommer, sen ska vi dricka oss fulla och bara vara med varandra heeeela lååånga kvällen.

Efter skolan ska jag på tacokväll på enebyskolan haha. Det kommer bli kul och gott. Jag kommer få värsta flashbacks när jag kommer in i den trånga lilla korridoren. Nu kom ett roligt minne när, vare Joel Wennström och han Robert sarablabla? som hällde diskmedel på golvet och satt o vänta på att folk skulle komma förbi och halka?

Nu ska jag gå, Hejdå på er två, för jag lär ju bara ha typ två läsare:) Sara och kanske nån mer, eller okej det kanske bara va Sara:)

Kommentarer
Postat av: anna

nej anna läser också :P

Postat av: Jonna

Jag me! :)

2009-10-23 @ 10:12:20
Postat av: Anonym

Amen Jonna du får bara läsa om du skaffar en blogg:) Jag saknar din bloggis:(

2009-10-23 @ 11:01:55
Postat av: Sara

Jag saknar också jonnas blogg! haha det skulle va kul att göra såna hyss nu, men folk skulle ju på riktigt hata en :(

2009-10-23 @ 13:28:10
URL: http://saraelenor.blogg.se/
Postat av: johanna

jag läser också här!

2009-10-29 @ 15:29:49
URL: http://jaghamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback