solen

Idag är det soligt ute o det känns sjukt bra. Ska gå en sväng runt åbackarna senare men först ska Tesa o Henka komma på en fika.

Är det någon som vet när ankorna kommer hem igen eller? jag har sökt på google men hittar inte när dom brukar flyga hem. Är jätte sugen på att mata dom!

Igår fråga jag Christoffer om han skulle känna igen mig om jag bara va ett av mina ögon. Det skulle han inte fast med ögonlocken o så kanske det går. Jag skulle lätt känna igen sara om hon va sitt öga, iallafall när hon är glad för då ser man på kisningen liksom.
Tänk igentligen vad mycket det finns som kan hända i livet. Det kan ju hända vad som helst, varför har jag aldrig blivit påkörd av en bil tex? Det är ju as många bilar i trafiken o jätta stor channs att jag bli påkörd. Eller varför sätter jag inte i halsen oftare? eller halkar o slår mig oftare o kanske dör? Det är ju halt ganska många månader om året men ända så klarar man sig så bra. Jag tycker det är lite konstigt att det händer så lite när dte finns så sjukt mycket som kan hända!

Nu ska jag fixa mig o sen baka en kaka, får hoppas att inte min ugn exploderar:)

Sjukt kul resa!




Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns redan massa ankor i strömmen :)

Jag o johan matade dom för ett tag sen haha. det var typ 50 ankor tillslut som följde efter oss så vi var tvugna att springa :P

Postat av: Peliqa

Ankor kan inte riktigt flyga tror jag faktiskt.

Men det bor andar i strömmer inte ankor.



En gång blev jag biten av en and därför hatar jag alla andar.



Det händer dig så lite för att det händer mig så mycke, jag får all otur i familjen lixom

Jag har ju både halkat satt i halsen och blivit överkörd av en bil



Osårå

2009-02-17 @ 21:12:39
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback