Böl

Jag tittar på svenska hjältar och bölar loss! Det är så jäkla sorgligt och fint, jag vill med vara en hjälte. Tänk att få känna den känslan att man gör något jätteviktigt, så underbart.
Varför kommer det tårar när man blir ledsen eller rörd? Va konstigt 

Snart är det jul och idag har jag precis blivit klar med alla julklappar, jag har målat hela eftermiddagen. Mammis och pappis ska nämligen få en tavla av mig i julklapp, den blev riktigt bra faktiskt. Jag kan inte fatta att det snart är jul och ännu snartare ligger jag och solar i Afrika. Tusan vad skönt det ska bli att få vara med Christoffer i hela tre veckor utaaaaan någon lump ivägen.

Imorgon ska vi ha glöggmys hos Jojjan, på onsdag ska jag ha glöggmys med mina tjejor från skolan. På fredag ska Madonna ha inflyttningsfest och det kommer att bli roligt, sen på lördag ska jag fira jul med min familj eftersom vi åker på söndag. Jag har fullt upp tills dess och det känns skönt, hatar att vara ensam så det är nu jag behöver mina söta vänner som mest.
Imorn är jag ledig så då ska jag tvätta och städa, sen ska jag ner på stan och handla allt jag behöver ha med mig=) MYSIGT

Nu ringer Chrille snart, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback