Micke mus

Igår tog Sune in en liten mus som hette micke, han la honom under Trulsens säng=) Det var den sötaste lilla mus jag någonsin sett!!!
Jag kännde att jag ville behålla Micke, bada honom o klappa honom o uppfosta han så att kan kunnde bli min lilla son. Men mamma släppte ut han i det fria och det var tungt att ta farväl av honom!
På natten kom Sunde in igen o hade fångat Micke men denna gång var han död:( Mamma begravde han i soptunnan.
 
NU sitter jag o skriver en lietn uppsatsis och dricker jätte kallt kaffe. Jag är så himla sugen på att köpa en hamster, när jag såg Micke mus igår så kännde jag kärlek! Han va så sjukt söt, bara typ 3cm lång o hade ett huvud som var typ mågra mm större än hela kroppen=)

Fan va äckligt att bli uppäten:/ det kan fan av det värsta sättet att dö på, eller i alla fall bland de värsta. Det beror ju förstås på av vad man bli uppkäkad av med tänk typ en liten lejon unge som inte är så bra på att döda än. Då liksom tar det säkert skit lång tid innan han lyckad döda mig.
Jag skulle nog bli räddast om en dinosaurie skulle käka upp mig, typ en lika lång dino som jag. Han liksom bara sliter loss mina armar o äter dom först medan jag ligger o ser på, sen tar han mina lår o sen så dör jag.
O fatta vad äckligt att bli uppäten av små hajar, i vattnet har man ju verkligen ingenstans att ta vägen.

Kul att bli bajs sen då. Hoppas verkligen inte att jag måste bli det nån gång.

På fredag åker jag till thailand i två veckor med Steffe o han familj=) det kommer att bli så sjukt kul o verkligen skönt att komma härifrån ett tag.

Just det!! Ni som vill skänka en liten peng till bröstcancerfonden kan gå in på
www.rosabandet.se och sen klicka vidare till cancerklubbeb i norrköping , det finns en lista på olika sidor så välja cancerklubben för det är  min mammis med i =) Gå in där o bidra med en slant , det har jag gjort=) 
Det kan faktiskt vara VI en dag som sitter med skiten!!

Min gulliga mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback