Det går bra nu

aarå! Jag ska inte säga att jag glänser, men det gör jag!
Idag fick jag reda på att mina två uppsatser var mucket bera=) Hoppas bara att tentan gick lika bra.

Är lite nervös över resan, vill ju inte dö av att planet störtar liksom. Vore ju fördjävligt om vi skulle störta på väg dit så man missar hela resan:/

Imorgon ska jag vina med Lottis sandis o mimmis o kanske ellis:P kanska töntigt att sätta is på slutet av massa namn o ord men jag har bara börjat digga det helt plötslit. Tror det är Ellis som smittat av sig sitt issande på mig. Ialla fall så kommer det bli trevligt=)

Snart kommer mitt prinshår och hämtar mig. Vi ska hem till honom o göra nått kul hoppas jag=)

Älskis kussis


Älskis kussis



Jag kom på nu att jag aldrig säger hur mkt jag älskar mina bästa vänner=) så jag gör det nu!!!!!

BÄSTISAR JAG ÄLSKAR ER<3


Kommentarer
Postat av: Peliqa

Älskis kussis saknar masser när du åker bort lipar

Postat av: Sara

Jag älskar dig också. Massoooor :)

Såg du Den Snygga Brevbäraren i ingen idag eller? Det bara rassla till äggstockarna på mig. Han är så vacker att jag typ dog!

Så ska han bygga hus med sin sambo :(

elaka värld! :(

2008-10-22 @ 16:34:24
URL: http://saraelenor.blogg.se/
Postat av: Sara

tidningen ska det stå :P

2008-10-22 @ 16:35:03
URL: http://saraelenor.blogg.se/
Postat av: Johanna

öh ska vi ha nån fest eller? vi måste styra upp det här nu sandra! vi harn i den där lokalen som nettis skulle använda då?

2008-10-22 @ 22:14:56
URL: http://jaghamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback