O det har inte ens börjat än=)

Ligger i min säng o kaffar o tänker på allt roligt som är på gång. På lördag när jag har jobbat färdigt för den här perioden ska jag få följa med på bröllop, dte ska bli väldigt kul. Efter det är jag ledig i 8 dagar o då ska vi kanske åka till skara sommarland, hoppas det är folk som kan föjla med bara:) Den veckan ska jag bo ute på Chrilles land några dagar o bara ha det underbart.
Sen har jag min semester att se fram emot också:) då ska ju du o jag åka o campa någonstans, så himla mysigt=)
Det kanske är nåra fler som vill med o campa?

Snart ska jag till jobbet o trucka, hoppas dte blir lugnt idag


Jag ser ut som en surkärring:P


Chrille stryyyyyter om sina betyg:P



Fulla o glada



osårå




osåvare ciggisar rå



Den absolut vackrast på hela balen var du!





Bond , Jamse Bond!


madonna är på topp

NU ska jag fixa lite innan jobbet
 hejsvejs

Kommentarer
Postat av: jess

vilken fin grön klänning min pärla.

hoppas allt är bra gullet ?

pöösssss

Postat av: sofie

vad snygg du är på korten Sandy :D

2008-07-22 @ 20:04:06
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback