uttråkad

Jag har så tråkigt, jag har ingen att prata med ingen att tjaffsa med ingen att skratta med ingen att bara sitta o göra ingenting med:S Jag är ensamast i hela världen!
Idag passar jag på jobbet o det är verkligen jobbigt att ha så lite att göra på 8 långa timmar:/
Jag bara sitter o väntar på att timmarna ska ta slut, fy

Christoffer o jag försöker komma på vad vi ska göra efter 10 när jag slutat men kommer inte på nått. Hinner ju iofs inte göra så mkt innan man ska sova men en liten filmis hinns ju med:) o en o anna liten karrimell hinner jag ju också suga i mig.

På fredag smäller det! Vi ska o campa på öland=) längtar som tusan tills vi sitter i bilden på väg ner o bara väntar på att vi ska stanna o äta upp matsäcken. Det kommer bli helt underbart<3 (resan alltså)

Nu ska jag gå o köpa en läsk, kanske cola



Älskar den här bilden


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vacker bild ja! är din cheesball i luften eller? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback