pigg som en lärka

Jag är pigg, pigg o lite så där..pigg. Jag känner mig pigg o så är jag ganska pigg också.
Jag måste börja känna mina begränsningar när det gäller kafferiet, jag måste sluta drickat redan vid 7sisådär på kvällen. Idag på jobbet drack jag lite kaffe som jag inte gjort ordentligt på ett tag o jag blev genast mkt lyckligare, jag hade kul. Så jag drack på ordentligt där ett tag. Jag blir lycklig av kaffe!!!! därmed kan vi dra slutsattsen att jag behöver dricka mer kaffe för att slippa olustheten innan jag ska åka till jobbet som framkallas pga mitt dåliga kaffeintag! Mkt lätt fixat=)
Jag har också kommit på att när jag dricker sådär mkt kaffe så blir jag ju väldigt aktiv o pratig, o det där med pratet blir lite för mkt ibland, När man träffar nytt folk o så har man ju ganska mkt att prata om o då ibland när jag pratar om nått så helt plötsligt kommer jag på nått nytt att prata om så då börjar jag på en ny mening innan den första är klar o så då när den andra är klar så måste jag ju avsluta den första o det blir lite halv fel sådär.

Idag har jag kört vår maskin heeelt själv också:) med lite hjälp då o då:) jag va asbra tycker jag:)
På onsdag blir det krök iaf:) antingen hos Henka som inte vet detta ännu, Annie o jag bestämmde det förut så vi får se om han går med på det=) o om det inte blir så så blire garanterat det med Saro o Jeffo iaf:) kul.

Idag kom Misko(serbjävel) o jag på okant med varann eller va det nu heter. Karjävel säger jag bara.

136908-73..................................


O så till nått kul då:)  MIn bästis Saro har blitt en glösögonorm precis som jag.) hihiihihihihihihhiihihihhihihiihihihihiihihihihiihihihihihihiihihihihihihiihihihihihiihihihihihiihih.osv.
Fast inte lika mkt som jag:) bara lite halvt sådär lagom liksom. Välkommen åter Sara=)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAH så lik jag är jossan på den där lilla bilden. Tack för välkomnandet!

Postat av: sandra

haha jaa klart du är:D hihihihiihihihihihihihihiihihihhiii<3

2007-09-18 @ 22:43:03
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Eve

Asså vem fan e du egentligen?
Verkar ju va värsta bitchen asså.

2007-09-22 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback