Om du lämnade mig nu...

Idag har jag vart med min Anton som jag ovart med allt för länge nu sen sist. Vi tog mina sprutor tillsammans=) o så luncha vi loss=) o så titta vi på tv o myste. Skönt med lite Fjanton-sällskap det behövdes.
Idag(förutom Anton-tiden) har vart en ganska obekväm dag. Jag är inte glad o det ska bli pissokul att börja jobba igen imorn. Inte så oväntade besked besked o folk som tränar(99,9%killar) när dom är sjuka är dumma i huvet!!!! då gåre som det går också..
Min arm verker loss o jag träffa vår favvolärare Jonas på medicin cemtrum idag, det var trevligt.
Har blitt kär i den här idag igen 
http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA&mode=related&search=
har lyssnat på den hela dagen nästan, kanske är däför jag inte är så glad heller:P den peppar ju inte upp mitt humör iaf.
Jag längtar efter Nypon=(
136908-53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback