fejntfejn

Mitt rum är klart målat o igår va jag o köpte fina saker till det också=) kuddar o ljus o såntdär. Visste inte ens att jag gilla att köpa sånt:O Persi vart jätte chockad när hon träffa mig bära omkring på de stora indiskapåsarna:D ahah hon tror att jag kommer flytta hemifrån snart bara därför:P

Justä, på beordring av min utlärare på jobbet, som råka läsa att jag kört maskinen heeelt själv lite då o då, blev mycket besviken när jag inte beskrev han identitet: Snyggingen!!  Så Robban är du nöjd nu:D
Kan även tilllägga att han hota mig med att inte hjälpa mig när det behövdes:P

Igår blev jag nästan ihjäl biten av ett djur mitt på öppna gatan:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle gå till stan men hann bara några få meter innan djuret satte sig på mitt öga,liksom bakom glösögat. Jag som då grips av panik börjar slå mig på ögat så jag tappar mina nya brillor på asfalten:/ o då såg han sin chans att hugga loss. Det gjorde så ont att jag faktiiskt fällde en o annan liten tår. Men jag måste säga att jag är lite besviken för att min omgivning inte förstår hur ont det faktiskt gjorde, som jag sa till steffe igår, med den smärta jag kände/känner så borde mitt öga va helt igen-svullet, faktiskt. Men nu äre bara lite rött o fjutt-svullet. Hade ju hoppats på mega bölden med tanke på den näradödenupplevelsen liksom. menmen fick ju iaf en liten svullnad ett tag iaf.

nu väntar jag på Steffe som är o tränar, o jag fick absolut inte äta frukost utan honom=) men de vill jag ju inte heller fast jag är asahungrig nu.

ikväll blire utgång o imorn med=) o pålördag äre släktfest på fiskby:D de ska bli gott
image115image108

Kommentarer
Postat av: emilia

tack för kommentaren :) köpte ringen på H&M men har tyvärr inte sett någon svart :(

Postat av: jess

hahaha ja jag tror du kommer flytta hemmifrån snart :D

2007-10-02 @ 18:33:47
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback