Brus-rus

Ont i halsen, snorig, hostig, nackont och huvudverk har förgyllat mina arbetsdagar de senaste dagarna. Men min kära Annie har bjudigt mig på brusdrinkar med smaken av panodil vilket ledde till att både annie o jag knarka loss på panodilen. Annie sympatiknarka för min skull:) eftersom den flytande vätskan är det närmaste vi får komma läsken utan att dricka onyttigt, det är ju ungefär samma läsk känsla fast utan läsk smaken liksom. helt OK.

Idag mår jag bättre, jag tro att det mesta av sjukheten åkte ut ur mitt öra inatt för jag kunde inte sova pga att mitt höger öra gjorde så ont. Nu låter allt som hörs som om jag hade robotöra:/ det låter as skumt.

Idag ska jag börja lära mig att köra maskinen på jobbet också:O o så ska jag få jobba med Mattias:) en mkt rar man.
Jag har fått förlängt igen:) till den 14nov. Dom vill visst inte bli av med mig, tur för mig för jag behöver spara lite pengar.

Jag längtar till nästa frivecka, men det är en hel vecka kvar till den:/ fast det brukar ju gå fort=) En annan sorlig grej är ju att jag inte hinner se min plutt på fleradagar:( eftersom jag jjobbar eftermiddag nu tills onsdag.

NU ska jag fixa lite innan jag ska dra, heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback