lite sånt

Idag skulle Annie o jag göra slingor på varandra redan klockan 9 på morgonen så att annie skulle hinna med det hon skulle hinna med idag. Jag ringer och ringer men ingen svarar så jag åker till maxi med mamma i stället där en karl(troligtvis lite efter) säger hej o sen busvisslar efter mig så hela min maxi tid där var jag lite nervös över att se honom igen men jag slapp som tur va:) efter en stund vaknar annie o hon kommer också till maxi o hanldar med oss.
Jag kom att tänka på en sak när vi va där, asså jag såg nåra barn o endel av barnen asså bebis fast pyttelite till va sjukt fula för dom såg ut som människor, vuxna människor, de hade människodrag i ansiktet o de va as fula. Barn är ju bara söta om de ser ut som barn och inget annat. Nu kommer ni säkert säga  meeen åååh barn är ju människor meen då har ni inte förstått vad jag menar.  Jag menar bara att bebisar som är så där fula ser ju ut som små människor inte som en bebis som bara ser ut som en bebis.

Annie fixa håret på mig iaf :) de blev bra, vi gick ner till mormor o morfar medan jag hade färgen i håret:D vi fika lite o myste. Nu undrar jag vad jag ska göra ikväll, mina bästisar är ju inte hemma=(
så okul när dom är borta för det händer alltid kula saker när dom med o styr=)

image134


Det växer en mördarfinne i min panna!! det är en stor bulle o ser ut som att ett hörn ska födas när som helst:S sjukt oskönt
På min haka har orions bälte trätt fram också, I hate finns

En annan sak jag kom o tänka på nu är att jag undrar om gamlisar tycker att andra gamlisar är snygga!  liksom om ett russin är ute o går ser ett annat russin o han bah tänker fan va snygg hon är eller om man kanske inte tkr att gamla är snygga, för det är dom ju inte:/

Jga tänkte på en annan sak också ogår när jag såg två stycken flugor o mitt fönster, det var en jätte liten o en lite större. men  man kan ju undra om dom två vet om att dom är samma sak asså flugor, för vi finns ju i msaas olika sorter typ svarta , kineser o vita o sånt. De finns ju massa olika flugor med fast dom är ju mkt mer olika än vad vi är, undrar om dom typ.. naae, jag vet inte rktigt vart jag vill komma med detta, jag tänkte ju på det här igår o kommer inte ihåg hur jag avslutade tänket, kanske att jag undrar nää nu hninner ja inte pappa vill att jag ska börja grilla:O

 men heeeerrrå:)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Sällan sara och du garvar lika hårt och ikapp som vanligt då. (Bilden)

2007-06-16 @ 11:02:33
Postat av: Angeliqa

Asså störrare finne får man leta efter jue..
Mitt hår måste fixas , typ imorn eller nått ja kan ju inte rå för att ja sovde asalänge..
SAAB rules ahahahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback