kissnödig

Nu har jag suddat ut en hel A4 sida typ av massa tankar som jag inte vill att nån ska få veta, eller om jag hade låtit det stått kvar så hade ni inte fattat riktigt ändå fast ni vet det lite grann kanske. Vet inte hur många gånger jag skrivit massa saker o sen ångrat mig, känner mig så sjukt töntig som skriver massa privata saker som jag tänker på som sen andra ska läsa o sen glömma bort 5 min senare.
Det är skönt att skriva ner det liksom o tänka ut det för ett tag men sen är det bäst att ta bort dte.
Sitta o tjuta till tears in heaven o mala ner massa skit i bloggen i sin depp-period är fan ingen höjdare, man kan ju tro att jag är självmordsbenägen om jag skulle visa allt sorgsit som jag tänker på just nu. Så illa är det inte=) bara just nu när jag tycker som syndast om mig själv. imorn klockan 6 kommer jag att vara lika lycklig som jag brukar vara.

Ibland önska jag att jag va så bra som alla andra på alla saker, jag kan inte ta eget ansvar, eller egna intiativ, kan inte ens stava tll intiatvi eller det vet jag ju inte det finns ju en liten risk att jag stava rätt , jag glömmer saker viktiga saker tex att gå på sina arbetsförmedliga möten, jag kan inte ringa o beställa pizza:S jag säger verkligen bara fel o så får jag panik o glömmer vad jag skulle ha som sist:/ o så vill ingen ha mig som jobbare heller=(  jag är fet idag  o imorn,  o plus att mina favo jeans är trasiga nu också. jag kan inte inte ha min favo storlek längre heller:( 36 goodbye:( tillomed fucking 38 i shorts sviker,
Jag vill bli duktig o sårå men det är för jobbit för mig, jag ska vänta tills jag vuxit upp lite tror ja:)
jag ska upp klockan 7 i morn men jag kan inte sova:/ ja vill prata mend et finns ingen som vill d4te nu ju:/ inte ens sune eller ove vill komma in o sova med mig:(

jag ska tänka nu o sen sova lite:) älskar att tänka innan jag ska sova:)  man kan ju tänka precis vad som helst, ikväll ska det få bli om christoffer iaf kanske om hur veckan kommer bli nu när vi ska bli sambos:P älsk


Kommentarer
Postat av: johanna

jag har alltid varit så fascinerad över att du tänker på så mycket! alltså du får ut så mycket av dina tankar.. haha det är ju sjukt men det är en sak som du är bra på som jag
t ex är kass på för jag tänker bara onödiga saker!

Postat av: Sara

du kan inte säga förlåt heller :P
Men du är bra på massor av annat! För mig är du tex världsmästare i att vara vän :) och på att skratta o sprida glädje.

2007-06-30 @ 12:15:16
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: jessica

tänk på att du är väldigt bra på att rita :)
du är bra på att vara mamma haha :) du är bra på mycket du någ inte vet om :) love love love

2007-07-01 @ 19:28:02
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: jeffer

sandraaa, nu blir ja besviken på dig när du skriver såhär, duu är ju världmästare på
bullätning?? du är född filmstjärna och du är en jävligt glad samt rolig prick!! tänk på de sanddyyy:)

2007-07-03 @ 21:51:34
Postat av: someone

jag känner ungefär likadant och vi inte är inte själva med att känna oss som oss. men antagligen är vi jävligt mycket bättre än jävligt många andra.

2007-07-07 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback