Ge mig...

..jobb så jag kan flytta hemifrån!!!!!!!!!!!!!!!  jag längtar sjukt mkt efter Nypon=( vill ha honom nu ju
Fattar inte vfr ingen vill ha mig på sitt arbete, jag är ju typ bäst:S  

Idag har jag varit trött i huvudet, o det var inte så bra att spala fotboll då för man tänker fel ibland.

Heeeeela moronen har jag slappat o baaara legat i min säng o tänkt på min sjukt snygga-underbara-heta-mysiga-braiga-snälla-söta-roliga-inte-som-alla-andra-pojkvän<3
Jag är så jävla kär i dig=)  väldigt turit att jag har hittat dig

Nu ska jag sova tror jag för jag är trött plus att jag ska upp o jobba imorn:P eheh det kändes kul att säga men jobbet varar bara i två dar men jag ska njuta:D egentligen så är det matsäcken som man ser fram emot mest dårå:) som sara säger det är en av mina bästa egenskaper:D ahaha


Sara säger:

är du hungrig?

Sandra säger:

sara jag är väl alltid hungrig

Sara säger:

haha en av dina bästa egenskaper

Sara säger:

är du sugen på att köpa nåt gott o äta då?


Kommentarer
Postat av: Sara

Mjii min hungriga lilla favvounge (L)
ALLA borde anställa dig ju :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback