-Moonika, kan du stalla in mjalken så den inte blir feeesjummen

jag ska måla mina naglar snart, sen äta hoppas jag
Idag har Nett o jag vart duktiga igen på jobbet:P fi fick ju två extra dar att jobba så det är ju bra, tre jobiga jobb dar är slutt och jag är död i min kropp, sååååååån verk i mina muskler:/, fotbollsmatchen igår kan ha med det att göra också iofs:)

missommar imorn:) det sk BLI KUL, mysa på Jeppes land o äta mkt=) o dricka mkt:) o så tkr jag att vi ska leka kula lekar också:)

jag tänkte på en grej, Sara nästa gång vi är på otten:D kan vi inte göra upp ett litet dramaspel för några på tjejtoaletten, det skulle ju va as kul om vi typ låssas bråkar där eller nått sånt kul:D o så ljuger vi massa:D???Jojj o madonna kan ju va med o spela med o typ försöka trösta oss o då blir jonna o jojjan också osams för dom ställer sig på en varsin sida av oss o så blire värsta fighten:D o så slutar det med att nån bah säger förlåt o så säger alla det o blir bästisar igen o så går vi ut o skrattar:)  eller?? kul  eller så behöver vi ju inte bråka riktigt men bara stå o tjaffsa om vem som är värst:D ahah o så överdriver vi o börjar ljuga ihop västa omöljiga sakerna:D  eller nått kanske...

jag bara känner för att luras lite grann, jag är ju inte så bra på det men det är ju kul iaf

jag ä hungrig, det är ju himla jobbit att va det

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha lätt att vi gör det nån gång. Jag är dock orolig för att det hela bara hinner börja inan vi brister ut i ett asflabb. Men det är apseluvt värt ett försök :P

Postat av: jeanette

VI HAR JOBBAT SÅÅÅÅ hårt. rast när vi vill och grejer :P blåmärken överallt och truk-grunkamojs åkning. :D

2007-06-21 @ 20:59:45
URL: http://babytass.blogg.se
Postat av: Johanna

haha nej det är klart att vi klarar det utan att skratta! om man ljuger om värsta omöjliga sakerna som att en blev med barn med den andres killem ne man är fortfarande vänner fast det blir lite jobbigt ibland ochså!

2007-06-21 @ 22:13:55
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback