vill ha julafton imorn

Jag vill öppna paket:( o ha en mysig kvälleninnanjulaftonsmorgon-kväll ikväll:( o slippa läsa trist religon:(
o så vill ja mysa med min sjukt heta christoffer, o så vill jag se filmen natt på museumet! eller va den heter, o så skule jag vilja få en hamster som heter Nypon också:( jag vill ha loooov också.
O så skulle jag vilja få motivation till saker, spec plugget, o att börja träna o sluta äääääta så mkt:P jag vill va snygg till sommarn ju:( o spec till balen eftersom min klänning är ganska så tight:P rumpan måste bli en gnutta mindre:O:) men det tar jag tag i när det börjar närma sig studenten lite mer:P kanske om en månad eller nått:P

136908-63
Mamma o jag väntar på julklapparna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback