tar du det på summan?...

Igår va Jeanette o jag på stan för att glo skor till mig:) baalskor:)fast ändå inte liksom:)
detta blev resultatet:) röda skor till min svarta klänning:)

136908-71

Efter detta så gick vi in för att köpa tuggummie:) o jag tänka att jag skulle betala med kortet som jag alltid gör(nästan) men när han sedan säger nått med om jag ville ha det på beloppet eller tvärtom elelr nått så fatta jag inte riktigt, jag blir stående där med en skrattande nettan bredvid som ståg o retades med mig o så säger jag
-Vad menar du? till killen i kassan
han då börjar förklara för mig vad han mena o jag kännde mig lite dum för jag fatta ju visst exakt vad det handlade om bara att frågan va lite omformulderd.
NU står både nettan o jag o skrattar o även han skrattade lite grann o fråga om nettan inte ville lämna mig i fred(eftersom hon mobba mig)
Men eftersom jag brukar få höra frågan tar du det på summan så rörde jag till det lite extra även efter han förklart o så hade jag plötsligt sagt att jag ville ta ut pengar, faast jag egentligen inte ville, så då tog jag det på en tjuga så jag fick lite små pengar tillbaka:P


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhh skorna var LÄCKRAAA! bra val där du! eller egentligen var det min förtjänst eftersom jag var där och stöttade!(a)

Postat av: Sara

De e en saga
o ja e en prinsessa nu

2007-02-11 @ 13:05:30
URL: http://saraelenor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback