Saaara! stall in smaaret!!!!!!!!!(saramamma-röst)

Nu får jag ge mig!  jag har så tråkit att jag tillochmed tkr det är kul att skicka Saaara! stall in smaaret!!!!!!!!!(saramamma-röst) tusen gånger. men nu lägger jag av!

Måndag

blä

fy

konstig

Idag har jag vart ruskit duktig!  jag har pluggat till allemansrättprovet nästa vecka plus skickat en jobbansökan plus skrivit en till jobbansökan som jag ska skicka sen plus att i går plugga jag massa(typ) o blev färdig med etik-uppgiften som skulle vart innen innan jullovet!   jäklar vad jag har vart efferktiv!!
OOOO vad får man för det?? inte ett kiss, jag dör snart av tristhet!! alla är borta upptagna pluggisar tränisar ovännisar(medmig) o jag sitter konstigt i stolen så jag får ont i rumpan här uppe på mitt rum!
jag är sugen på godis kossa saft, vill titta på roligt film, o skratta, eller åtminstånde veta att nååååågon har tråååkigare än jaag!!!

Jag är sursursursursursur(4000!)

kan inte bara en trollkarl komma hem till mig o trolla för mig så man blir lite glad
Eller ge mig en hamster!! då skulle jag vart lycklig nuu:(  min lilla Nypon:(

om man bodde på en bondgård nu skulle man kunna gå o klappa kossorna, men jag har inga kossor:( o ingen bondgård heller

o om man hade en rolig granne nu skulle jag kunna gå över till den o spela finns i sjön, lillmicke flyyytta tillbaka o bli bästis med mig igeen:(

Gunnar lämnar miig helt ensam på msn också:( han dumpa mig för kalle o ekström:O illa  sviiikers

jag sitter i koma nu o ska sitta så hela kvällen! om jag inte hinner avlida innan kvällen slut av tristheten förstås

gee mig nått kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul o ta bort komigheten:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

=(((( hoppas du hittade på nått kul att göra

2007-02-26 @ 21:01:30
Postat av: johanna

"ursäkta att vi kom försent men sara låg i koma!" hahah

men öh ring magic mac (eller vad han kallar sig) nästa gång så blir det aldrig tråkigt!!"

Postat av: johanna

"ursäkta att vi kom försent men sara låg i koma!" hahah

men öh ring magic mac (eller vad han kallar sig) nästa gång så blir det aldrig tråkigt!!"

2007-02-26 @ 21:52:23
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback